"Niin minä pidin suuni kiinni, olin mykkänä, minä vaikenin, mutta turhaan: tuskani vain yltyi. Sydämeni oli kuin tulessa, huokaukseni olivat kuumat kuin liekki. Minun täytyi avata suuni ja puhua."

PS. 39:3-4

Minä olen nuori. Olen arka, en uskalla olla oma itseni. En tiedä edes kuka oma itseni on. Siksi haluan etsiä sitä.

Olen aina tiennyt, että Jumala on olemassa. Elämässäni on ollut ajanjaksoja, jolloin vain yksinkertaisesti olen unohtanut sen. Viime aikoina, tarkemmin ottaen kolme vuotta sitten, kun olin käynyt oman riparini, aloin hiljalleen tajuta, miten suuri osa Jumalalla onkaan elämässäni.

Menin isoskoulutukseen, siitä toiselle leirille, olin aktiivinen, mutta seurakunnassamme ei paljon muita aktiivisia nuoria olekaan. Kävin kerran kuussa iltamessuissa, jotka olivat suunnattu juuri nuorille. Tiesin, että Jumala on minulle tärkeä, mutta en osannut tai tiennyt, mitä voisin tehdä sillä tiedolla. Kolmas riparini avasi minulle ovet.

Tapasin ihanan nuorisotyönohjaajan, joka oli ehkä ensimmäinen "cool" uskovainen, jonka olen koskaan tavannut. Hän avasi silmäni. Ihastuin häneen, mikä toisaalta ei ollut kovin isosmaista toimintaa rippileirillä, mutta jolla on näin jälkeenpäin katsottuna ollut erittäin suuri vaikutus elämääni.

Nykyään uskallan melkein sanoa ääneen, että uskon. Uskallan pitää päälläni paitaa, joka kertoo, kenelle kuulun. Uskallan sulkea silmäni rukoillessani, en enää häpeä käydä kirkossa. Yritän joka päivä rohkaistua enemmän, yritän uskaltaa näyttää, että minä kuulun Jumalalle.

Siksi perustin tämän blogin. Kaipaan itselleni kiinnekohtaa, jotain tapaa ilmaista, että minä todella uskon. Viime aikoina olen hakenut sitä tukea gospelmusiikista, olen tutustunut moneen uuteen bändiin ja olen todella hurahtanut. Raamatun lukeminen ja gospelin kuuntelu ovat saaneet minussa kuitenkin aikaan jotain ihanaa: haluan ajatella.

Olen ajatellut ja haluan kirjoittaa ajatuksiani ylös. Bloggaaminen on minulle tuttu ja turvallinen tapa, koska minulla on ennestään jo kaksi blogia. Niinpä päätin perustaa blogin, josta kuka tahansa saa lukea siitä, miten minä tunnen Jumalan, miten minä ajattelen ja mistä vinkkelistä minä katson maailmaa. Haluan nostaa esille itselleni tärkeitä Raamatun kohtia ja kirjoittaa siitä, miten ne vaikuttavat minuun. Haluan, että voisin kohdata ihmisiä, jotka välittävät ja haluaisin kuulla, miten muut ajattelevat ajatuksistani.

Kaipaan tukea.

Toivon siis, että kommentoisitte kirjoituksiani ja ajatuksiani.

Mutta nyt kuitenkin lopetan.
Hyvää yötä, Jeesus myötä.